.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دور ششم شطرنج جام خزر در رشت

دور ششم از هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي شطرنج جام خزر در مجموعه يادگار امام (ره) رشت برگزار شد.

در پايان اين دور از مسابقات ظهر امروز در جدول A (شطرنج‌بازان با درجه استادي) آذر ميرزويف و فريد عباسف استاد بزرگ آذربايجان به همراه الشن مرادي و اصغر گلي‌زاده از ايران با پنج امتياز در صدر ايستادند.

سريرام جاها از هندوستان، مالخاز سولاشويلي از گرجستان، روبرت هوانسيان و ساموئل ترساهاكيان از ارمنستان به همراه همايون توفيقي و آرش روغني از ايران با 5/4 امتياز در تعقيب صدرنشينان هستند.

در جدول B (شطرنج‌بازان با ريتينگ بالاي 2 هزار) گيگا كاپارادزه از گرجستان با شش امتياز در صدر جدول قرار گرفت و ميسرتدين اسكندروف با 5/5 امتياز در رده دوم قرار دارد.

همچنين هوتن اتحادي، شاهين ساده و افشين مقدميان از ايران به همراه شائيگ گوليف از آذربايجان و تماز مگلادزه از گرجستان، سرگيس سرگيسيان و سورن بوغوسيان از ارمنستان با پنج امتياز در رده‌هاي بعدي قرار گرفتند.

در جدول C نيز در پايان دور هفتم (شطرنج‌بازان با ريتينگ زير 2 هزار) جوانشير باگيروف از آذربايجان، شاهين زنگنه و پيام ياغلي از ايران با 5/6 امتياز در صدر ايستادند.

در جدول D (بانوان) نينو باتسيا شويلي از گرجستان با 5/5 امتياز در صدر قرار گرفت، سوپيكو ترلادزه و الكساندرا واخانيا از گرجستان، اوليوا فاتاليووا و سابينا ابراهيمووا از آذربايجان به همراه مهرنوش زوارموسوي، مرجان اكبري و هما علوي از ايران با پنج امتياز در مكان‌هاي بعدي قرار گرفتند.

در جدول E (نونهالان) مراد كميل نوري از آذربايجان با شش امتياز به تنهايي در صدر جدول قرار گرفت، عمر باكيرلي و شوكت ساليموف از آذربايجان و نويد بهرامي از ايران و زوار بايراموف از آذربايجان در تعقيب صدرنشينان هستند.

در هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي شطرنج جام خزر 820 شطرنج‌باز از 10 كشور شامل 12 استاد بزرگ، 21 استاد بين‌المللي و 13 استاد فيده در 9 دور به روش سوئيسي در پنج جدول تا 29 بهمن رقابت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.